Barca ta pneumatica - solida, rezistenta si de incredere!
  • 3.529,00 lei

    HONDA BF2,3DH SCHU

    Caracteristici:

    Toate motoarele de 2,3 CP sunt prevăzute cu: starter manual, comandă la eche cu acceleraţie prin răsucire, posibilitate de rotire 360°, ambreiaj centrifugal, elice 3 pale şi rezervor de combustibil de 1 litru integrat.

    Cizmă scurtă (418 mm). SE LIVREAZĂ CU 600ML ULEI 10W30

    • Racit cu aer
    • Maner ergonomic pentru a facilita transportul
    • Rezervor de conbustibil integrat
    • Evaluat OEDA cu 3 * noxe ultra scazute
    • Tip motor : 4 timpi
    • Capacitate cilindrica: 57 cc / 1 cilindru / 1 carburator
    • Alezaj x cursa: 45 x 36 mm
    • Putere la axul elicei: 2.3CP/ 5500 rpm
    • Sistem ungere: prin barbotare
    • Sitem racire : aer
    • Sistem aprindere: tranzistorizata
    • Greutatea cu elice:
    • Capacitate rezervor carburant: incorporat
    • Capacitate rezervor ulei:
    • Control: control de la distanta
    • Interval asieta: patru trepte
    • Elice: polipropilena cu 3 pale
    • Tambur de inductie/alternator: nu
    • Garantie: 6 ani

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • 3.792,00 lei

    HONDA BF2,3DH LCHU

    Caracteristici:

    Toate motoarele de 2,3 CP sunt prevăzute cu: starter manual, comandă la eche cu acceleraţie prin răsucire, posibilitate de rotire 360°, ambreiaj centrifugal, elice 3 pale şi rezervor de combustibil de 1 litru integrat.

    Cizmă scurtă (418 mm). SE LIVREAZĂ CU 600ML ULEI 10W30

    • Racit cu aer
    • Maner ergonomic pentru a facilita transportul
    • Rezervor de conbustibil integrat
    • Evaluat OEDA cu 3 * noxe ultra scazute
    • Tip motor : 4 timpi
    • Capacitate cilindrica: 57 cc / 1 cilindru / 1 carburator
    • Alezaj x cursa: 45 x 36 mm
    • Putere la axul elicei: 2.3CP/ 5500 rpm
    • Sistem ungere: prin barbotare
    • Sitem racire : aer
    • Sistem aprindere: tranzistorizata
    • Greutatea cu elice:
    • Capacitate rezervor carburant: incorporat
    • Capacitate rezervor ulei:
    • Control: control de la distanta
    • Interval asieta: patru trepte
    • Elice: polipropilena cu 3 pale
    • Tambur de inductie/alternator: nu
    • Garantie: 6 ani

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • 6.292,00 lei

    HONDA BF5 DH SHU

    Caracteristici:

    Sunt prevăzute cu: starter manual, comandă la eche, elice 3 pale şi rezervor încorporat de 1,5 litri

    Cizmă scurtă (434 mm), bobină de încărcare de 3 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 600ML ULEI 10W30

    • Cel mai usor motor in 4 timpi de pe piata
    • Maner ergonomic pentru a facilita transportul
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune
    • Evaluat OEDA cu 3 * noxe ultra scazute
    • Tip motor : 4 timpi
    • Capacitate cilindrica: 127 cc / 1 cilindru / 1 carburator
    • Alezaj x cursa: 60 x 45 mm
    • Putere la axul elicei: 5CP/ 5000 rpm
    • Sistem ungere: prin barbotare
    • Sitem racire : cu apa
    • Sistem aprindere: digitala
    • Sistem pornire manuala
    • Greutatea cu elice: 27kg
    • Capacitate rezervor carburant: 1,5l, incorporat
    • Elice: aluminiu cu 3 pale
    • Tambur de inductie/alternator: 3 A
    • Garantie: 3 ani

    Discount 3% din pretul motorului pentru achzitii pachet ,,barca+motor”.

  • Substituent
    6.292,00 lei

    HONDA BF6AH SHU

    Caracteristici:

    Sunt prevăzute cu: starter manual, comandă la eche, elice 3 pale şi rezervor încorporat de 1,5 litri

    Cizmă scurtă (434 mm), bobină de încărcare de 3 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 600ML ULEI 10W30

    • Cel mai usor motor in 4 timpi de pe piata
    • Maner ergonomic pentru a facilita transportul
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune
    • Evaluat OEDA cu 3 * noxe ultra scazute
    • Tip motor : 4 timpi
    • Capacitate cilindrica: 127 cc / 1 cilindru / 1 carburator
    • Alezaj x cursa: 60 x 45 mm
    • Putere la axul elicei: 5CP/ 5000 rpm
    • Sistem ungere: prin barbotare
    • Sitem racire : cu apa
    • Sistem aprindere: digitala
    • Sistem pornire manuala
    • Greutatea cu elice: 27kg
    • Capacitate rezervor carburant: 1,5l, incorporat
    • Elice: aluminiu cu 3 pale
    • Tambur de inductie/alternator: 3 A, optional
    • Garantie: 6 ani

    Discount 3% din pretul motorului pentru achzitii pachet ,,barca+motor”.

  • 6.577,00 lei

    HONDA BF5 DH LHU

    Caracteristici:

    Sunt prevăzute cu: starter manual, comandă la eche, elice 3 pale şi rezervor încorporat de 1,5 litri

    Cizmă scurtă (434 mm), bobină de încărcare de 3 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 600ML ULEI 10W30

    • Cel mai usor motor in 4 timpi de pe piata
    • Maner ergonomic pentru a facilita transportul
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune
    • Evaluat OEDA cu 3 * noxe ultra scazute
    • Tip motor : 4 timpi
    • Capacitate cilindrica: 127 cc / 1 cilindru / 1 carburator
    • Alezaj x cursa: 60 x 45 mm
    • Putere la axul elicei: 5CP/ 5000 rpm
    • Sistem ungere: prin barbotare
    • Sitem racire : cu apa
    • Sistem aprindere: digitala
    • Sistem pornire manuala
    • Greutatea cu elice: 27kg
    • Capacitate rezervor carburant: 1,5l, incorporat
    • Elice: aluminiu cu 3 pale
    • Tambur de inductie/alternator: 3 A, optional
    • Garantie: 6 ani

    Discount 3% din pretul motorului pentru achzitii pachet ,,barca+motor”.

  • Substituent
    6.577,00 lei

    HONDA BF6AH LHU

    Caracteristici:

    Sunt prevăzute cu: starter manual, comandă la eche, elice 3 pale şi rezervor încorporat de 1,5 litri

    Cizmă scurtă (434 mm), bobină de încărcare de 3 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 600ML ULEI 10W30

    • Cel mai usor motor in 4 timpi de pe piata
    • Maner ergonomic pentru a facilita transportul
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune
    • Evaluat OEDA cu 3 * noxe ultra scazute
    • Tip motor : 4 timpi
    • Capacitate cilindrica: 127 cc / 1 cilindru / 1 carburator
    • Alezaj x cursa: 60 x 45 mm
    • Putere la axul elicei: 5CP/ 5000 rpm
    • Sistem ungere: prin barbotare
    • Sitem racire : cu apa
    • Sistem aprindere: digitala
    • Sistem pornire manuala
    • Greutatea cu elice: 27kg
    • Capacitate rezervor carburant: 1,5l, incorporat
    • Elice: aluminiu cu 3 pale
    • Tambur de inductie/alternator: 3 A, optional
    • Garantie: 6 ani

    Discount 3% din pretul motorului pentru achzitii pachet ,,barca+motor”.

  • 9.625,00 lei

    Honda BF8DK2 SHU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) :
    Putere (CP) : 8
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-4500 – 5500 rpm
    Putere la axul elicei-8 CP / 5000 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual / Electric
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate-42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

     

  • 9.782,00 lei

    Honda BF8DK2 LHU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) : 38.1
    Putere (CP) : 8
    Pornire : la sfoara
    Comanda : manuala

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-4500 – 5500 rpm
    Putere la axul elicei-8 CP / 5000 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual / Electric
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate-42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

     

  • 10.369,00 lei

    Honda BF8DK2 SHSU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) :
    Putere (CP) : 8
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-4500 – 5500 rpm
    Putere la axul elicei-8 CP / 5000 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual / Electric
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate-42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

     

  • 10.609,00 lei

    Honda BF8DK2 LHSU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) : 38.1
    Putere (CP) : 8
    Pornire : la sfoara
    Comanda : manuala

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-4500 – 5500 rpm
    Putere la axul elicei-8 CP / 5000 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual / Electric
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate-42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

     

  • 11.007,00 lei

    Honda BF10DK2 SHU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) : 38.1
    Putere (CP) : 10
    Pornire : la sfoara
    Comanda : manuala

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.

    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-10 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate 42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • 11.247,00 lei

    Honda BF10DK2 LHU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm):
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.

    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-10 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate 42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • 11.532,00 lei

    Honda BF8DK2 SRU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) :
    Putere (CP) : 8
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-4500 – 5500 rpm
    Putere la axul elicei-8 CP / 5000 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual / Electric
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate-42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

     

  • 11.896,00 lei

    Honda BF10DK2 SHSU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm):
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.

    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-10 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate 42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • 11.957,00 lei

    Honda BF8DK2 LRU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) :
    Putere (CP) : 8
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-4500 – 5500 rpm
    Putere la axul elicei-8 CP / 5000 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual / Electric
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate-42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

     

  • 12.142,00 lei

    Honda BF10DK2 LHSU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm):
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.

    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-10 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate 42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • Substituent
    12.847,00 lei

    HONDA BF15DK2 LHU

  • Substituent
    12.936,00 lei

    HONDA BF15DK2 SHU

  • 13.154,00 lei

    Honda BF10DK2 SRU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm):
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.

    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-10 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate 42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • 13.255,00 lei

    Honda BF10DK2 LRU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm):
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.

    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-10 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate 42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • 13.523,00 lei

    Honda BF20DK2 SHU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) :
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice 4 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Optiunea de ridicare asistata cu amortizor cu gaz sau servo asistata.
    • Comanda la distanta este optionala.
    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Cel mai eficient la consumul de combustibil din clasa sa.
    • Incredibil de silentios.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-350 cm3
    Alezaj x Cursă-59×64 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-20 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Greutate: 47 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • 13.809,00 lei

    Honda BF20DK2 LHU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) :
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice 4 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Optiunea de ridicare asistata cu amortizor cu gaz sau servo asistata.
    • Comanda la distanta este optionala.
    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Cel mai eficient la consumul de combustibil din clasa sa.
    • Incredibil de silentios.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-350 cm3
    Alezaj x Cursă-59×64 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-20 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Greutate: 47 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • Substituent
    13.825,00 lei

    HONDA BF15DK2 SHSU

  • 14.004,00 lei

    Honda BF10DK2 XRU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm):
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice cu 3 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Cel mai silentios din clasa sa.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.

    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-222cm3
    Alezaj x Cursă-58×42 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-10 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Intervale de asietă-5 trepte: 4o, 8o, 12o, 16o, 20o
    Interval de basculare-71o
    Raport de transmisie-2,33:1
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Dimensiuni:
    Înălţimea faţă de oglinda bărcii-381 mm
    Greutate 42,0 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • Substituent
    14.066,00 lei

    HONDA BF15DK2 LHSU

  • Substituent
    14.692,00 lei

    HONDA BF15DK2 SRU

  • 14.787,00 lei

    Honda BF20DK2 SHSU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) :
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice 4 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Optiunea de ridicare asistata cu amortizor cu gaz sau servo asistata.
    • Comanda la distanta este optionala.
    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Cel mai eficient la consumul de combustibil din clasa sa.
    • Incredibil de silentios.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-350 cm3
    Alezaj x Cursă-59×64 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-20 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Greutate: 47 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • Substituent
    14.927,00 lei

    HONDA BF15DK2 LRU

  • 15.022,00 lei

    Honda BF20DK2 LHSU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) :
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice 4 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Optiunea de ridicare asistata cu amortizor cu gaz sau servo asistata.
    • Comanda la distanta este optionala.
    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Cel mai eficient la consumul de combustibil din clasa sa.
    • Incredibil de silentios.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-350 cm3
    Alezaj x Cursă-59×64 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-20 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Greutate: 47 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

  • 15.570,00 lei

    Honda BF20DK2 SRU

    Caracteristici:

    Lungime cizma (cm) :
    Putere (CP) :
    Pornire :
    Comanda :

    Specificatii:

    Sunt prevăzute cu: transmisie Înainte – Neutru – Înapoi, elice 4 pale, rezervor de 12,5 litri

    Cizmă scurtă (433 mm), starter manual, comandă la eche, bobină încărcare 6 Amperi. SE LIVREAZĂ CU 1000ML ULEI 10W30

    • Optiunea de ridicare asistata cu amortizor cu gaz sau servo asistata.
    • Comanda la distanta este optionala.
    • Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi.
    • Cel mai usor din clasa sa.
    • Cel mai eficient la consumul de combustibil din clasa sa.
    • Incredibil de silentios.
    • Maner de transport ergonomic, pliabil.
    • Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune.
    • Conformitate norme CARB 2006 şi EPA 2008 emisii ultra scazute.
    • Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute.
    Tip-în 4 timpi, SOHC, 2 cilindri în linie
    Cilindree-350 cm3
    Alezaj x Cursă-59×64 mm
    Turaţie maximă-5000 – 6000 rpm
    Putere la axul elicei-20 CP / 5500 rpm
    Dispunerea supapelor-SOHC
    Numă de supape/cilindru-2
    Alimentare benzină-1 carburator
    Sistem de aprindere-Electronică programată (PGM Ig)
    Sistem pornire-Manual
    Ungere-Prin barbotare
    Sistem răcire-Răcire cu apă
    Alternator-6 Amperi – pornire manuală
    Transmisie-F-N-R
    Elice-din Aluminiu cu 4 pale
    Greutate: 47 kg

    Discount 3% din pretul motorului pentru achitii pachet ,,barca+motor”.

Garantie 5 ani pentru barcile pneumatice Elling si accesoriile pentru barci Borika; 2 ani garantie motoare electrice Flover ; tel contact: 0721 678 608 , e-mail: contact@barciaccesorii.ro Refuză